Salam Perhatian untuk kekawan FS!!!

Assalamualaikum Warrahmatullah… Salam secawan kopi:)=

Saya Muhamad Adham bin Hambali berumur 24 tahun berasal dari Batu Pahat, Johor dengan berat hati sudah membuat kputusan untuk memberhentikan penggunaan friendster atau dengan kata lainnya meng’cancel’kan akaun FS saya berkuatkuasa mulai tengahari ini.. Sebabnya? Biarlah RAHSIA, cea wah:)= Minta maaf kerana saya tidak berkemampuan untuk memberitahu sebabnya..

Kpd shbt2 ex UITM KK, ex Cliffordian, ex KUIS, ex sk Kecau 1, ex sk Selancar 2 dan shbt2 sperjuangan dan sefikrah saya memohon maaf atas kputusan ini kerana ia dilihat seolah-olah “disebabkn nyamuk seekor, habis semua kelambu dibakar”. Maafkan saya dan jgn risau kerana saya akan membeli ‘kelambu’ lain atau biarkan saja nyamuk nyamuk mengigit saya.. Hehe, tidaklah.. Saya mungkin berubah kepada penggunaan penyembur racun srangga:)= haha…

Akhir skali, saya dengan rendah diri ingin memhon ribuan kemaafan kepada semua sahabat dan kenalan jauh dan dekat, samaada pernah bertemu dan bekerjasama atau tidak dalam apa jua program.. Maafkan diri ini.. Sgl kesulitan amat dikesali.. Saya tutup pengumuman ini dengan sepotong ayat Allah:

“Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui.” (Surah Al-Baqarah: 216)

Sekian… Assalamualaikum warrahmatullah..

Leave a Reply

