Ya Tayba

Tayba adalah nama gelaran untuk Madinah Al Munawwarah.. Video klip nasyid ‘Ya Tayba’ ini untuk anda semua.. Lebih menarik lagi ia dinyanyikan oleh sekumpulan kanak-kanak perempuan dengan begitu baik sekali.. Takde masalah ‘pitching’ pun.. hehe.. Pandai-pandai je aku ni.. Ok semua, selamat berhibur🙂

4 thoughts on “Ya Tayba

  1. - SIS NADIA - says:

    huhu,comelnya adik2 ni..suara pun sedapla telinga yang mendengarnya.cuma panjang sgtla kot,and the vid keeps repeating,ehe![bukan bro adham pun yg buat,tp komen ajela]

    dari segi pitching tu sy t retila nk komen sbb bukan pakar dalam bidang seni suara ni..

    haih,dah delete friendsterni mesti blogging super duper kali ganda skrg.haha!selamat la yer

  2. adham says:

    Hehe, pnjang sngat kan.. sje nak upload clip vdeo sbb tgh xde idea tuk entri tbaru.. mybe cik intan leh bntu sye?

    sye pun xtau jgk psl pitching ni, tp popular la istilah tu tuk org yg ‘menyumbangkan’ lagu.. asal sdap tlinga mndengar, sdapla tu kan🙂

    mcm tu la cik intan.. Sya nak wat artikel brtajuk “Friendster mnurut perspektif Islam; 1 kajian”. haha! mcm tjuk tesis la plak..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s