Beri tanda

Salam ukhwah secawan radix🙂

Lama sangat tapi tak lupa. Tak pernah. Ni la tempat saya nak meluahkan ‘muntah’. Mana mungkin saya tak rindu. InsyaAllah Taala… Jadi selama ni saya ‘muntah’ kat mana? Haa, saya tahan je. Kesian kan.. Sakit! Sakit tengok KUIS la ni. Takpe, nanti dulu. Tak cukup masa.

Saya masih hidup dan sihat. Bertambah sihat. Malam kelmarin sempat main futsal. Hampir hatrik tu.. Cea wah! Gol sendiri pun ada jugak😀 Itu malam kelmarin..

Malam sebelum tu, saya akhirnya berjaya menerobos halangan yang selama ini menjadi tembok untuk saya mendapat kembali ‘spirit of jihad’. Ia hampir hilang. Saya boleh kata begitu untuk diri sendiri. Syukran buat sahabat-sahabat especially izad. Usrah yang sekejap tapi sangat bermakna. ‘re-generate power of signal’ kata budak computer network.. hehe.. Apa kena mengenanya haa adham! Wallahua’lam..

 Senda gurau tanda maaf buat pengunjung abudarwis.. Saya pohon maaf sangat-sangat kerana sibuk bebeno. Al maklum baru jadi mahasitua (mahasiswa tua) sepenuh masa. Setelah hampir 2 tahun tu.. Lemau lemau.. Memang lemau.. Tapi masih boleh dimakan, InsyaAllah🙂 Masih enak.. hehe..

Akhirnya buat masa ini, mudah-mudahan segalanya untuk Islam kerana Allah..

One thought on “Beri tanda

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s