Ginila aku la ni..

Bismillah walhamdulillah,

Hari ini, banyak masa dihabiskan di rumah sewa.. Sahabat saya AzZahir, yang juga teman sebilik, teman sepengajian dan teman mesra🙂 pulang ke rumah keluarganya di Keramat. Saya seorang diri sejak semalam. Bukan menyendiri atau mengasingkan diri di bilik.. Tapi, dah ada bilik sendiri.. Takkan nak menempelkan diri kat bilik orang lain.. hehe.. Kadangkala sahabat-sahabat serumah yang lain datang menemani, bawa alat-alat bantu studi dan studi bersama saya..

Ya, saya ada dua final exam paper lagi untuk dihadapi.. 4 mac(rabu) dan 6 mac(jumaat).. Network fundementals dan Data Communication.. Kedua-duanya agak berat, tapi belum sampai tahap ‘killer subjek’. Carry mark yang agak baik memangkinkan saya untuk tidak terlalu tertekan..🙂 Buat masa ni ya, saya agak relax.. Esok lusa Wallahu’alam.. InsyaAllah..

Sahabat-sahabat,

Tak ada apa sangat yang saya hendak bawakan dalam entri kali ini.. saya cuma ingin katakan bahawa kita sedang berhadapan dengan kesombongan dan keangkuhan pemerintah.. Jika firaun pada zaman Rasulullah SAW ialah Abu Jahal, maka kita sedang melihat firaun-firaun di Malaysia yang bertopengkan Islam.. Mereka perampas dan penghina undang-undang Allah.. Mereka kata mereka pembela tetapi merekalah pengkhianat.. Mereka tuduh Jebat penderhaka tetapi mereka inilah pewaris sikap jahat karmawijaya.. Bacul dan pembuat fitnah.. Talam dua muka dan muka tembok jugak.. Wallahualam..

ps: Saya kena saman lagi sebab tak pakai tali pinggang keledar minggu lepas. Kali ni JPJ. Kalau polis trafik saya tak heran tapi yang ni memang saya heran. Saya heran sebab pemandu berhemah macam saya tak patut disaman..😀 Jom radix!!

Leave a Reply

